• 0 Påloggede brukere

Påloggede brukere

Forfatter Innlegg Publisert

bringebæren
Neste helg så skal samboeren ha to kompiser på overnatiing siden de bor så langt unna. De skal spille playstation og finne på ting. Når jeg sitter på dataen, så er jeg i stua, og samboeren på datarommet. Det er alt for lite til å være tre stk på, for å spille.
Samboeren spør om jeg ikke kan være hos søstera mi? Dette er fra fredag til søndag. Jeg følger med på en serie på sumo som har veldig mange sesonger, så jeg skal ikke gå glipp av det på grunn av det.
Har han rett til å si sånn? Jeg føler jeg blir "kastet ut" på en måte. Diskuterer vi det, så ender det ved krangel. Det skjedde sist. Jeg vil være hjemme.
Så hva burde jegf?

laxcatt
Vel... Han har ikke rett til å si at du må dra.. Men da må du nesten finne deg i at han har besøk og at du kanskje ikke får vært med de på ting.  Så kanskje det beste for deg ville være å dra til søstera di, hvis leligheten er liten? Evt noen veninner av deg som du kan være med? :)
Men altså nei,hvis du abdsolutt ikke vil kan han kke kaste deg ut, men kommer det til å bli gøy for deg å være hjemme?
Han har jop rett på å ha besøk av venner en gang i blant.... Det har ogfså du.. En annen gang kan du ha venner på besøk og spørre om ikke å få leiligheten for deg selv en gang? :) Og den serien kan du vel se hos søstera di?
Men... synes riktig nok det høres rart ut hvis han absolutt VIL at du skal dra også!! Hvis han foreslo at du kunne dra fordi leiligheten er liten og at du kanskje blir litt uttafor med den gjengen... Om han derimot krever at du skal dra.. så synes jeg altså det er litt rart.

bringebæren
Han kan ikke kreve at jeg skal bort... Dessuten så er det datarommt som er for lite, og ikke leiligheta. Hvorfor skulle det ikke være gøy når vi sitter på hver sin data uansett?

lisjaa
Jeg ser ikke problemet med å dra til søstra di? Serier kan du jo se på nettet. Han vil sikkert ikke kaste deg ut, men kanskje han vil være alene med kompisene sine?

BlackRose
Jeg synes du har en helt latterlig grunn, rett og slett - at du skal se TV på internett?! Det er litt viktigere at han har kontakt med kompisene sine enn at du ser TV, selv om TV kan være artig. 
Se det en annen plass, eller vær hjemme deler av dagen og gå ut å gjør andre ting med dine veninner slik at de kan ha litt tid alene. Synes du kan strekke deg såpass at du gir rom for han til det her, like så at han kan gjøre det samme for deg hvis du får besøk av veninner. Synes det blir feil at han "kaster deg ut", men jeg synes du skal dra litt ut frivillig, du trenger ikke være hjemme HELE TIDA.

Svar

Du må være medlem for å svare. eller Registrer deg!

Har du glemt passordet ditt?

Ta det rolig! Send bare inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.

Du må fylle ut brukernavn
Oppgitt e-postadresse eller brukernavn finnes ikke.
Nytt passord er sendt til e-postadressen din.

Vent

Abonner på vårt nyhetsbrev

Med nyhetsbrevet vårt får du oversikt over oppdateringer på hjemmesiden, tilbud, arrangementer og mye mer. Skriv inn e-postadressen din, så går du ikke glipp av noe som har med Libresse å gjøre!

Du finnes allerede på vår abonnementsliste
Du er nå lagt til i abonnementslisten vår.
Feil e-post
Du må fylle ut dette feltet

Avslutt abonnementet

Vent

Avslutt abonnementet på vårt nyhetsbrev

Var det noe vi sa eller gjorde? :o( Gi oss i så fall beskjed! Vi kommer til å savne deg! Jaja, trøsten er at du jo alltid kan registrere deg på nytt hvis du angrer.

Vi finner ikke e-posten din.
Du er nå fjernet fra abonnementslisten vår.
Feil e-post
Du må fylle ut dette feltet

Hei! Nettleseren din er for gammel.

Oppdater til én av disse versjonene for å få maksimalt ut av Libresse.no.

1.5
6.0
2.0
2.0
  • Firefox
  • Internet Explorer
  • Safari
  • Chrome

Takk for spørsmålet!

Siden eksperten vår mottar så mange spørsmål, svarer vi bare på spørsmål som vi ikke har svar på tidligere på nettstedet.

Fjern konto

Libresse-kontoen din er fjernet.