Vis en diskusjon - Libresse

Innstillinger og bruk av cookies

Standardinnstilling for denne nettsiden er å tillate alle cookies. Dette sikrer at du får den beste opplevelsen av nettsiden.

Hvis du vil fortsette med disse innstilingene trenger du ikke gjøre noen endringer.

For å finne ut mer om hvordan vi bruker cookies eller endre innstillingene dine, klikk her.

• 1 Påloggede brukere

Påloggede brukere

Forfatter Innlegg Publisert

freeeesa
I går oppdaget jeg en non-stop stor kul bak øret, den er veldig øm og stråler ned nakken og oppover øret. Dro til legen i dag for å sjekke (jeg er livredd for kreft) og han sa det var normalt og at blodprøvene var fine og at jeg skulle si ifra hvis den ble større eller hvis det dukket opp flere. Har vært litt småforkjølet i det siste, men synes det er rart hvis det er det som har fått den til å hovne opp siden det aldri har skjedd før. Noen andre som har hatt hovne lymfekjertler? Hvor lenge ble de der? Regner vel med at den blir mindre når jeg føler meg bedre, men synes det er litt ekkelt med tanke på lymfekreft:s

elinen
Ja jeg har hatt det før bak øret, foran øret, halsen, under haken, under armene osv sikkert allesteder det er lymfekjertler. Det er helt normalt og går vekk såsnart influensaen er ute av kroppen. Det hjelper også at du ikke irriterer den med å ta for mye osv. Hiv i deg noen paracet eller lignende hvis det er veldig smertefullt :)

Thriller
jeg har hatt det mange ganger, spesielt de lymfekjertlene ved armhulene, de hovner opp titt og stadig og noen ganger tar det fryktelig lang tid før de går ned av seg selv, da tømmer jeg de :P
det er helt nromalt at smuss og andre ting samler seg i lymfene når man er syk, og danner en liten propp som gjøre at de blir hovne :P

Love_You
Jeg har også en lymfeknute bak/under øret! Hatt den i over seks måneder. Var tilfeldig hos legen for å ta noen prøver og spurte om han kunne kjenne på den. Han sa at den ikke var farlig!

Mystery2010
Thriller, tømmer de? :p Klemmer liksom? xD

Ja, jeg har Struma da. Så har sånn vakker, svææær, hoven sak på halsen. Hatt bak øret o.l. Blir aldri borte på meg :) men så lenge verdiene dine er bra så kan det være pga du er syk, går over av seg selv og er ikke farlig. Kreft er så usannsynlig at fy, 1% (under det og) opplever at de finner kreft i knutene i lymfekjertelen. Da skal den være stor for å ha knuter i seg, det du har er ingenting å være redd for. Hvis den begynner å vokse så betyr det bare høyere aktivitet og da kan det være lurt å fjerne for å ikke få plager senere i livet. Likevell, du har ingenting å bekymre deg over ;)

freeeesa
Takk for svar alle sammen, nå slapper jeg litt mer av:) Den er sinnsykt vond da, føles ut som den holder på å sprenge noen ganger. Men men, det går vel over.

Thriller
Mystery
Nja neste-klemmer, man masserer de på en spesiell måte, slik at de tømmes, det kan man gjøre hos en hudpleier, jeg lærte det på make-up-linja :P
Skikkelig nasty egentlig

Svar

Du må være medlem for å svare. eller Registrer deg!

Har du glemt passordet ditt?

Ta det rolig! Send bare inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.

Du må fylle ut brukernavn
Oppgitt e-postadresse eller brukernavn finnes ikke.
Nytt passord er sendt til e-postadressen din.

Vent

Abonner på vårt nyhetsbrev

Med nyhetsbrevet vårt får du oversikt over oppdateringer på hjemmesiden, tilbud, arrangementer og mye mer. Skriv inn e-postadressen din, så går du ikke glipp av noe som har med Libresse å gjøre!

Du finnes allerede på vår abonnementsliste
Du er nå lagt til i abonnementslisten vår.
Feil e-post
Du må fylle ut dette feltet

Avslutt abonnementet

Vent

Avslutt abonnementet på vårt nyhetsbrev

Var det noe vi sa eller gjorde? :o( Gi oss i så fall beskjed! Vi kommer til å savne deg! Jaja, trøsten er at du jo alltid kan registrere deg på nytt hvis du angrer.

Vi finner ikke e-posten din.
Du er nå fjernet fra abonnementslisten vår.
Feil e-post
Du må fylle ut dette feltet

Hei! Nettleseren din er for gammel.

Oppdater til én av disse versjonene for å få maksimalt ut av Libresse.no.

1.5
6.0
2.0
2.0
  • Firefox
  • Internet Explorer
  • Safari
  • Chrome

Takk for spørsmålet!

Siden eksperten vår mottar så mange spørsmål, svarer vi bare på spørsmål som vi ikke har svar på tidligere på nettstedet.

Fjern konto

Libresse-kontoen din er fjernet.