shampoo/balsam for rødskjære i håret..
|
Forfatter
|
Publisert
|
|
bringebæren
|
går det ant? For å fjerne det liksom? :)
|
01 apr, 2011, 22:56
|
|
Love_You
|
Går ikke an å fjerne det helt med en shampoo nei, da må du nok farge det. Men finne shampooer som fjerner gulskjær i håret. Loreal har en silvershampoo. Den er kjempe bra. Bruker den selv når jeg får litt gulskjær i håret etter at jeg har stripet det eller noe.
|
01 apr, 2011, 23:07
|
|
bringebæren
|
Ja, gulskjær e det jeg har :) Ei som skrev på ett av mine innlegg som e borte n. Tror den het gull et eller annet :)
|
01 apr, 2011, 23:11
|
|
bringebæren
|
* mener
|
01 apr, 2011, 23:12
|
|
Love_You
|
Ikke vet jeg, men jeg vet av egen erfaring at L'oreal Professional Serie Expert Silver Gloss Protect Shampoo er veldig bra:-) Ikke så dyr om du bestiller på nett heller. Men det kommer an på hvor mye gulskjær du har i håret, om det bare er litt så funker det, men om du har mye så funker det ikke så veldig bra! Det vet jeg også av erfaring! Hvordan er håret ditt nå da? Har du bilde?
|
01 apr, 2011, 23:15
|
|
bringebæren
|
http://0o2471.net/25026 , jeg er hun jenta. Beste bildet som vises godt nok.
|
01 apr, 2011, 23:19
|
|
Love_You
|
Tror nok ikke en sølvshampoo vil fjerne rød/oransje fargen som er nederst på håret ditt. Eneste du kan gjøre er å bleke det, anbefaler ikke å gjøre det selv, så du må nesten gå til frisøren, for om du begynner å bleke mer på håret ditt selv tror det det vil komme til å bli veldig slitt, det er jo noe man vil unngå. Kjøp deg ihvertfall en god hårkur i tillegg til sølvshampoo.
|
01 apr, 2011, 23:34
|
|
bringebæren
|
ok :) Venninna mi bleika det to ganger, men det er to uker etterpå, men nå er det lenge siden, så hun kan vel bleike det for meg igjen.
|
01 apr, 2011, 23:52
|
|
tyggis_cherrie
|
silvershampo fjerner ikke rødskjær, det fjerner kun gulskjær. for å fjerne rødskjær må du bruke grønnshampo, det er noen frisørsalonger som selger det, du må bare spørre rundt litt
|
02 apr, 2011, 00:11
|
|
bringebæren
|
Ok :)
|
02 apr, 2011, 15:10
|