|
Forfatter
|
Publisert
|
|
cuteo0
|
heij, jeg og 4 andre jenter i klassen min er sånn 4real verdensbeste venner! og det er ikke bare noe jeg sier, men vi sier ALT til hverandre!! jeg er så utroligt gla i de! 1 av de har jeg bare kjent, snart 1 år.. og jeg er like glad i henne som jeg er i resten, som jeg har kjent siden barnehagen! jeg kunne sånn seriøst ikke levd uten de! jeg er ingenting uten de, og dette har jeg snakket me de om, og de er helt eni med meg! Har du dere noen/noe dere ikke kunne levd uten ?
|
23 apr, 2012, 15:11
|
|
♥Aurora♥
|
Samme her ♥ Venner er alt for meg ♥
Herlig at du lager et innlegg som dette :)
|
23 apr, 2012, 21:04
|
|
cuteo0
|
Fjernet av bruker
|
23 apr, 2012, 22:00
|
|
SkullCandy
|
Enig! <3 Jeg har fem fantastiske bestevenninner, og de er der uansett hva, og vi sier alt til hverandre! Såklart, det hender at vi har våre småkrangler og slikt innimellom, men vi blir alltid venner igjen med en gang, og jeg ville ikke mistet dem eller byttet dem bort for noen ting her i verden! Vi trenger hverandre, og jeg er kjempeglad i hver og en av dem like høyt, og alle de fem er helt forskjellige, både i væremåte, klesstil, gutter, meninger, osv... Men de er alle fantastiske! Jeg ser ofte på skolen, de mer populære jentene som skifter bestevenninner hele tiden, og som alltid baksnakker dem, men jeg synes nesten synd på dem, at de aldri skal få oppleve den gleden og gaven over å ha et virkelig vennskap! <3
|
10 aug, 2012, 18:24
|