• 1 Påloggede brukere

Påloggede brukere

Forfatter Innlegg Publisert

håpløs
Hei! :)
Kjeder meg noe helt sykt i kveld, og lurte på om dere hadde noen planer for kvelden?
Trro det blir tv-en og sofaen for meg ikveld. Men har en tanke om å bare kle meg opp,
stikke ut og satse på å finne et ons eller bare noen å prate med.

Er det litt desperat å tenke slik?

yenoh
Eg for min del trur ikkje eg hadde klart eit one night så kjapt etter eit brot, men det er meg. Det fins jenter som syns det fungerer fint å kome over ein ved å kome under ein annan, kvar sin smak.

Men å kle seg opp og ha det gøy ute gjer nok godt for kropp og sjel uansett ;) Berre pass på at du ikkje gjer noko du kanskje vil angre på seinare. Det gjeld jo uansett kva du gjer, men no er du jo ekstra sårbar, om du skjønar.

Her er det full avslapping etter ein hektisk arbeidsdag. Men eg kan sende over ein varm tanke eller to :)

håpløs
Nei, for å være ærlig tror jeg ikke jeg kunne gjort det. Men var bare en tanke som bare kom i huet mitt.
Ja, får se hva det blir til :) akkurat nå ser jeg på film og ble plutselig litt trøtt :P

AnjaO94
I dag blir det alene tid med kjæresten i ny leligheten hans, ser frem til det :)

Om desperat eller ikke kommer vell an på øyet som ser. Kos dere i alle fall :)!

Svar

Du må være medlem for å svare. eller Registrer deg!

Har du glemt passordet ditt?

Ta det rolig! Send bare inn brukernavn eller e-postadresse, så sender vi deg påloggingsopplysningene dine.

Du må fylle ut brukernavn
Oppgitt e-postadresse eller brukernavn finnes ikke.
Nytt passord er sendt til e-postadressen din.

Vent

Abonner på vårt nyhetsbrev

Med nyhetsbrevet vårt får du oversikt over oppdateringer på hjemmesiden, tilbud, arrangementer og mye mer. Skriv inn e-postadressen din, så går du ikke glipp av noe som har med Libresse å gjøre!

Du finnes allerede på vår abonnementsliste
Du er nå lagt til i abonnementslisten vår.
Feil e-post
Du må fylle ut dette feltet

Avslutt abonnementet

Vent

Avslutt abonnementet på vårt nyhetsbrev

Var det noe vi sa eller gjorde? :o( Gi oss i så fall beskjed! Vi kommer til å savne deg! Jaja, trøsten er at du jo alltid kan registrere deg på nytt hvis du angrer.

Vi finner ikke e-posten din.
Du er nå fjernet fra abonnementslisten vår.
Feil e-post
Du må fylle ut dette feltet

Hei! Nettleseren din er for gammel.

Oppdater til én av disse versjonene for å få maksimalt ut av Libresse.no.

1.5
6.0
2.0
2.0
  • Firefox
  • Internet Explorer
  • Safari
  • Chrome

Takk for spørsmålet!

Siden eksperten vår mottar så mange spørsmål, svarer vi bare på spørsmål som vi ikke har svar på tidligere på nettstedet.

Fjern konto

Libresse-kontoen din er fjernet.