|
Forfatter
|
Publisert
|
|
klara
|
Hei.
Jeg og kjæresten min har i det siste kranglet litt mer enn vanlig. mye på grunn av at jeg er sliten av skole og slike ting. Det skal liksom litt lite til før jeg blir sur. Dette er noe vi har snakket om og jeg og vi jobber sammen med dette. Og det blir mye bedre :)
Men det som er problemet er at jeg slapper aldri av. Hver eneste helg(som er den eneste tiden vi har til hverandre på grunn av jobb) har vi besøk. Det er som regel hans forslag. Om ikke vi skal ringe de og de og ha besøk. Vi er helt seriøst nesten aldri alene. Vi har planlagt nå i påsken at vi skulle bruke tid sammen denne helgen, fordi han skal reise bort i uka, og neste helg skal vi til faren hans på besøk, og det er mulig jeg ikke skal bli med tid, av personlige grunner hos dem og meg. Men uansett, vi hadde planlagt å være sammen denne helgen bare oss. Og nå det første han spør om når jeg kommer hjem fra skolen, er om ikke vi skal ringe de og de og be på grillings.. En annen ting er at vi alltid er hos oss, vi er aldri på besøk hos andre. Jævli lettvint for andre som kommer hit på middag HVER eneste helg, det er ofte de samme personene. et annet par. Vi er ALDRI og spiser hos dem. Dette blir jeg sliten av, fordi de ikke gjør en dritt. Og jeg har alltid mye å gjøre i helgene fordi jeg rydder etter de har vært her, og det tenker jo ikke de over. eller kjæresten min i grunn. Hvorfor vil han aldri være alene med meg?
|
30 mar, 2012, 14:09
|
|
Misslonely90
|
jeg kan nok ikke svare på hvorfor, men kanskje han liker å vere sosial? har han sagt rett ut at han ikke vil ha alenetid med deg? fortell han hva du tenker/føler, gutter er dårlige til å skjønne tegn, og trenger ofte å få det beskrevet ned til minste detalj, vertfall etter min erfaring ;P
skjønner godt at du blir sliten, si det til han! når han spør deg om dere skal ringe å be folk over, så kan du si at du heller vil ha litt alenetid med han denne helgen ;) lykke til! og si det på en fin måte, så ikke han tar det feil... det er jo bare positivt at du vil vere alene med han, og det bør han vere glad for :)
|
30 mar, 2012, 16:33
|
|
yenoh
|
Eg hadde spurt om kvifor vi ikkje skal ha åleinetid no til helga, slik vi tross alt hadde planlagt.
Eg hadde nok også sagt eit par ord om at det er vi som inviterer heile tida, og at det hadde vore kjekt om vi hadde blitt invitert bort til folk også. Og at han godt kan hjelpe til med å rydde saman etter besøket dersom han er interessert i å ha gjestar i helga i det heile.
|
30 mar, 2012, 21:22
|